Monday 18 April 2011

benda yg menguris hati ini...biar lah ia menjadi sejarah hitam..




              heheheheheh.....nie just gambar contoh je lh ehh...just nak share ngan korang2 je...sebelum aku mai gombak ne..kn kena ambi foundation dulu...so aku pun ambi lah..cerita nye bermule camnie.aku kenal si dia ne (A) kat foundation lahh...aku tak tahu sgt perasaan aku ne tapi aku just keluarkan supaya aku tak kecewa sgt.
aku ngan dia ne kire kawan ahh, tapi entah nape aku rasa makin lama makin aku suke kat dia..kitarang kire beza tempat ahh..secret ahh...aku pernah menyatakan perasaan aku kat dia...dan agak lama jugak aku tunggu dia ne..tapi tak berbalas..so aku pun biarkan je lah..


                Sifat dan ciri2 dia tue lah yg aku nak untuk dijadikan teman sehidup semati lah...tapi aku ne masa kat foundation tue agak pemalu lah..spe lah yg kenal aku mase tue..tak de nye..hehehhe..aku just simple lahh..tak lah cam org laen..hebat giler..kaya lagi..dah lah aku kat negeri org bukan kat negeri aku..so agak terasing juga ahh..mgkn dia anggap aku ne just kawan kot..mgkn aku je yg tepuk sebelah tangan...pas tue aku mai gombak..aku jumpe lah sorang ne..bik juga..tapi personaliti dia tak de cam si A tue..pas tue aku cari laen plak...dapat lah aku sorang ne...ciri2 dia mmg sebiji ngan si A tue..tapi aku still tak dapat nak lupakan si A tue..pas tue bila aku tahu dia dah ADA....aku just confius..tak tahu nak buat apa..aku tak tahu camne nak deal semua benda...


                  Before ne pon,kawan aku ada cerita kat aku yg skg gf aku ne dah kire ok lah..so nak ape lagi??aku pon tak tahu ape sebenarnye aku nak kat dia lagi..ape lagi yg kurang...aku tahu semua org tak perfect tapi ada something yg ganggu fikiran aku..aku celaru giler mase tue..aku tahu dalam hal ne byk org terguris,byk org termakn hati..tapi aku tak tahu nak cakap pe..biler aku nak cerita hal ne kat gf aku.,dia dah start sedih ahh..so aku tak tahu nak share camne..aku dah malas nak cari..malas nak buat org terluka..baik jga baik2 je gf aku..sebab kita ne makin tua bukan makin muda..so mcm mane pon aku dalam process recover dari masa silam...aku tahu akan buat keputusan yg terbaek untuk diri aku dan gf aku..so mcm tue lahh...aku dan si dia agak rengang juga...so camne pon..doakan aku yg terbaek..heheheh..bye2..                                    

No comments:

Post a Comment